Dit zwembadje kochten we toen Lucas 1 jaar was, (Ahja want Dino’s, dat gaat ‘m cool vinden ๐ )het waterniveau is max. 12cm wat het een ideale optie maakte voor ons. Aangezien er ook niet zo veel water in kan, zo’n 140 liter vinden we het super makkelijk om schoon te maken door te legen en opnieuw te vullen. Niet de meest ecologische manier, I know, maar met een peuter en een harige hond die nieuwsgierig komt meespelen hebben we weinig keuze.
Intussen zijn we drie jaar verder en het zwembadje wordt nog elke zomer in de tuin gezet en ook nu, nu de verbeelding van Lucas beter en beter begint te werken kan hij er uren zelfstandig in spelen omdat hij allerlei spelletjes of scenario’s bedenkt!
En ik? Ik lig er stiekem in te rusten met mijn rug op het glijbaantje terwijl Lucas zijn dutje doet.. Moeder mag ook iets hebben toch ๐
Het enige wat ik misschien moet vermelden, verwacht alsjeblieft niet dat je van dat glijbaantje kan ‘schuiven’. Logischerwijs, zo’n opblaasglijbaantje, dat werkt natuurlijk niet echt, maar de kindjes weten er toch altijd wel iets leuks op te vinden!
Ik ben fan!

