Een van mijn absolute favorieten in de zomer! We kochten deze waterballonnen toen ons zoontje 2 jaar was, ze waren meteen een hit. En maar lachen toen hij iedereen kon nat maken (gewone waterballonnetjes gooide hij niet hard genoeg waardoor ze niet ploften, deze gaan redelijk snel open). Intussen zijn we twee jaar later en Lucas lacht zich nog steeds een kriek bij het spelen met deze ballonnen.
Wat ik echt supergoed vind, want ik heb eventjes gezocht naar de ‘goeie’ soort, aangezien je er ook goedkopere op de markt hebt zonder magnetische sluiting, die zijn echt niet handig… Deze dompel je gewoon onder water, ze gaan vanzelf toe en klaar! Lucas vindt het heerlijk om te doen en ze gaan dus al een tijdje mee, we hebben geen rommel in de tuin, everybody happy! Maar echt, I LOVE deze waterballonnen ๐
Ze zijn “prijzig” als je ze vergelijkt met gewone waterballonnetjes, maar die kan je natuurlijk ook maar 1 keer gebruiken, tenzij je het ‘plezier’ meetelt van 100 plastic restjes op te rapen ๐

